جمعه, 10 فروردین,1403
پست الکترونیک
info@deylaman.com
شماره تماس
+98(21)88545907-9
آدرس
تهران، سهروردی شمالی
فضای سبز

امروزه مفهوم شهرها بدون داشتن منظر مناسب و فضای سبز موثر معنا و مفهوم ندارد.
این فضا هم از نظر تامین نیازهای زیست محیطی شهرنشینان و هم از نظر تامین فضای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی و هم از منظر تاثیری که بر روحیه افراد باقی می گذارد بسیار حائز اهمیت است.
فضای سبز امروزه جزء جداناپذیر زندگی ما شده است. آنچه که امروز شهرهای بزرگ و کلان شهرها از آن رنج می برند کمبود فضای سبز می باشد که بسیاری از مسئولان این شهرها وادار به احداث آن نموده است. توسعه فضای سبز اثرات فراوانی بر جامعه خواهد داشت که به عنوان نمونه می توان به تاثیرات ذیل اشاره کرد:
• تاثیر روانی
• تاثیر بهداشتی و سلامتی جسمی افراد
• اثرات ارتباط جمعی
• اثرات آموزشی و پرورشی
• اثرات زیست محیطی
• تاثیر بر رفتار اجتماعی افراد
از ابعاد دیگر توسعه فضای سبز با توجه به اینکه امروز توسعه ساختمان سازی به صورت برجهای بلند مرتبه می باشد یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی نداشتن فضای سبز مناسب می باشد. در صورتی که ما می توانیم حتی در فضای کوچکی مانند آپارتمان محل زندگی خود نسبت به توسعه فضای سبز اقدام کنیم و کشت گلهای آپارتمانی و فضایی مانند حیاط برج پارکی کوچک را بوجود آوردیم تا ناهنجاری ها مرتبط با برحها و آپارتمانها را از بین ببریم.
با توجه به توسعه ساخت ویلاها و نداشتن فضای سبز مناسب از ضروریات به شمار می رود. و احداث فضای سبز اطراف ویلاها روز به روز توسعه یافته و به اشکال زیبا در حال اجرا می باشد.
تاثیر دیگر فضای سبز مبحث اقتصادی است که به افزایش افزوده برجها، ویلاها و منازل مسکونی افزوده است به طوری علاقه عمومی را به سمت منازلی که در اطراف پارکها و فضای سبز است افزایش داده است.
این مجموعه با حضور مهندسین مجرب در نظر دارد تا بتواند ضمن کمک به توسعه فضای سبز ایده های نو طرح هایی نوین را به طور انحصاری اجراء نماید.

 

گالری تصاویر فضای سبز
جستجو برچسب ها